Leestijd: 3 minuten
Na bijna een jaar lang thuiswerken, mogen we voorzichtig denken aan terug werken op kantoor. Toch brengt dat heel wat veranderingen met zich mee. Redenen genoeg om uw kantooromgeving flink onder handen te nemen. Maar wat doet u met het overgebleven meubilair?
Of u uw kantoorinrichting nu volledig vernieuwt, of juist kiest voor enkele aanpassingen voor het naleven van anderhalvemeterregel: er blijft in beide gevallen een hoop kantoormeubilair over. Ruimte om deze meubelen op te slaan is vaak schaars – en het is bovendien erg zonde om deze te laten verstoffen. En daar komt Officetopper graag in beeld! Wij geven uw kantoormeubelen namelijk graag een tweede kans. Daarom kopen we regelmatig gebruikt meubilair op: van kasten tot bureaus, en van bureaustoelen tot akoestische schermen. Noem maar op!
Benieuwd naar ons assortiment? In de webshop vindt u ál ons gebruikt meubilair.
Natuurlijk zorgen wij niet alleen voor het opkopen van uw meubilair. Ook nemen wij het transport en de demontage uit handen: dat scheelt u een hoop tijd en werk. Vervolgens volgt een technische keuring. Duurzaamheid staat bij ons hoog in het vaandel, dus waar nodig repareren we de meubelen. Is dit niet meer mogelijk? Dan demonteren we het meubelstuk volledig, zodat we de bruikbare onderdelen kunnen gebruiken bij de reparatie van andere meubels.
Gaat uw organisatie verhuizen naar een groter pand? Of zijn uw huidige kantoormeubelen gewoon hard aan vervanging toe? Heeft u de wens om uw meubelen te vervangen voor meubilair dat klaar is voor de toekomst? Of bent u onlangs failliet verklaard? Ook dan staan wij klaar om uw meubilair op te kopen. Neem contact op voor de mogelijkheden!